Fałszywy prorok będzie traktowany jak żyjący święty. Ci, którzy mu się sprzeciwią, zostaną uznani za heretyków

Fałszywy prorok będzie traktowany jak żyjący święty. Ci, którzy mu się sprzeciwią, zostaną uznani za heretyków.

Załaduj kopię Fałszywy prorok będzie traktowany jak żyjący święty. Ci, którzy mu się sprzeciwią, zostaną uznani za heretyków.:
 

Orędzie nr 321 z serii Ostrzeżenie
Otrzymano sobota, 21 styczeń 2012, godz.13.15
Moja droga, ukochana córko, każdemu z Moich posłańców dla świata, wyznaczonych do rozprzestrzeniania Mojego Świętego Słowa, została dana inna rola. Nie ma dwóch takich samych.
To dlatego Moi posłańcy nie muszą nigdy wpadać w dezorientację przy każdym przekazie, porównując je ze sobą.
Ty, Moja córko, jako siódmy posłaniec, zostałaś wybrana do informowania Moich dzieci o Prawdzie. Wiele Mojej Prawdy zostało już ci dane, jednak znacznie więcej nadejdzie teraz.
Ze względu na zawarte tam tajemnice, kiedy zostaną objawione, będziesz ośmieszana, wyszydzana i przedstawiana jako głupiec.
Przekazy te mają pomóc oczyścić Mój lud, włącznie z tymi, którzy akceptują apele, aby podążać za Mną, jak również z tymi duszami, o opróżnionych z miłości i zimnych sercach.
Bez tego oczyszczania, nie może być oczyszczona ziemia. Ona musi zostać oczyszczona, aby stała się Mnie godna, by chodzić po niej ponownie.
Moje dzieci, musicie się radować. Strach nie jest czymś, co pochodzi ode Mnie.
Strach pochodzi ze zła. Jednak to byłoby usprawiedliwione i wybaczone wam, jeśli boicie się o te dusze, które chodzą w zaślepieniu. Nie dlatego, że one nie mogą widzieć, ale ponieważ postanowiły, aby nie zobaczyć.
Waszym obowiązkiem wobec Mnie, Moja ukochana armio wyznawców, jest pomóc Mi przygotować drogę dla Mojego nadchodzącego Boskiego Królowania na ziemi.
Potrzebuję waszej pomocy. Potrzebuję waszych modlitw. Wasze modlitwy osłabią dzieło antychrysta oraz fałszywego proroka, który zajmie miejsce w Stolicy Apostolskiej w Rzymie.
Wszystkie Moje dzieci musicie wiedzieć, że Ja jestem wyrozumiały całkowicie. Nawet ci, którzy są związani z grupami satanistycznymi, o których mówię, mogą być ocaleni od dalszego zstępowania w dół do bram piekła.
Grzech może być osłabiony poprzez modlitwy. Nie musicie iść do boju i walczyć z uniesionymi pięściami, ale wszystko co musicie zrobić, to modlić się.
Mój Nowy Raj jest wspaniały, dzieci. Tak wiele przygotowań zostało zakończonych, z tymi samymi cudami podarowanymi Adamowi i Ewie, które odrzucili przez grzech. Wszystko jest gotowe.
Wy, Moi wyznawcy, będziecie czerpać korzyści z pięknego Nowego Raju na ziemi, nad którym Ja będę królować.
Ponieważ wy, z tego pokolenia, zostaliście wybrani do korzystania z tego Raju, nie możecie zatrzymać się w waszej pracy, aby pomóc Mi zabrać ze Sobą wszystkie Moje dzieci do Mojego Chwalebnego Królestwa.
Moje dzieci, bądźcie jednak świadome, że fałszywy prorok będzie was zmuszał do uwierzenia, że on również przygotowuje wam podobne miejsce w raju.
Jego kłamstwa zafascynują naiwne grupy katolickich wyznawców. Zaprezentuje on wspaniałą i czułą zewnętrzną charyzmę i wszystkie Moje dzieci w Kościele Katolickim będą zdezorientowane.
Jedną z oznak, uważajcie, będzie jego pycha i arogancja ukryta za zewnętrzną, fałszywą pokorą. Moje dzieci będą tak oszukane, że będą myśleć, że jest on wyjątkową i czystą duszą.
Będzie traktowany jak żyjący święty. Ani jedno słowo z jego ust nie będzie kwestionowane.
Będzie również sprawiał wrażenie, że posiada nadprzyrodzone umiejętności i ludzie natychmiast uwierzą, że potrafi czynić cuda.
Każdy, kto mu się sprzeciwi będzie krytykowany i uznany za heretyka.
Wszystkie takie dusze oskarżone o bycie heretykami zostaną odrzucone i skazane na zatracenie.
Cała prawda związana z Moimi Naukami zostanie przekręcona. Wszystko będzie kłamstwem. Prześladowanie rozwinie się początkowo powoli i subtelnie.
Moi prawdziwi Wyświęceni Słudzy będą musieli odprawiać Mszę prywatnie i w wielu przypadkach nie w Kościele Katolickim.
Będą musieli dokonywać ofiar Mszy w bezpiecznych miejscach. Dzieci, kiedy to się wydarzy nie możecie tracić nadziei. Tak będzie przez krótki okresu czasu.
Po prostu módlcie się za te dusze, które w swoim ślubowaniu wobec fałszywego proroka, zapomną o Przenajświętszej Trójcy, która jest właśnie tym fundamentem, na którym Kościół Katolicki jest zbudowany.
Wiele religii podąża tylko za jedną Istotą Trójcy Świętej. Niektórzy oddają cześć Ojcu, inni Synowi, ale wszyscy są Jednością, Moja córko.
Jest tylko Jeden Prawdziwy Bóg. To jest Ojciec, Syn i Duch Święty, trzy różne Osoby w Jednej Boskiej Istocie. Wszystkim religiom wkrótce dana będzie Prawda i wielu zaakceptuje tą Świętą Tajemnicę wiary.
Podążajcie za Mną w kierunku drogi Zbawienia, gdyż wy, Moi wyznawcy, macie przed sobą chwalebną przyszłość, ale musicie pozostać silni.
Jest to wybrane pokolenie dla Mojego Nowego Raju na ziemi.
Nie odrzucajcie tego cudownego Daru życia, który błyszczy w całej swojej wspaniałości. Ani jedna dusza nie będzie chciała niczego innego. Mój Nowy Raj na ziemi, będzie Erą Pokoju i Szczęścia bez grzechu.
Jest to Boska Wola Mojego Ojca i była Jego obietnicą dla ludzkości od samego początku.
Dzieci, bądźcie radośni i szczęśliwi, gdyż macie na co oczekiwać z niecierpliwością.
Czekające was próby stracą znaczenie, kiedy doświadczycie Chwalebnego Królestwa oczekującego na was.
Kocham was dzieci. Wiem, że Mnie kochacie. Dlatego też proszę was, abyście okazali Miłość tym, którzy są ślepi na Mojego Świętego Ducha.
Módlcie się za nich przy każdej okazji, tak aby mogli ponownie zobaczyć Prawdę Mojej obietnicy uczynionej dla ludzkości, kiedy umarłem, aby zapewnić wasze Wieczne Zbawienie.
Wasz ukochany Jezus
Zbawiciel całej ludzkości

http://ostrzezenie.net/wordpress/2012/01/22/falszywy-prorok-bedzie-traktowany-jak-zyjacy-swiety-ci-ktorzy-mu-sie-sprzeciwia-zostana-uznani-za-heretykow/

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3