Bóg Ojciec: Przyjmę każdego człowieka, każdą rasę, każde wyznanie i każdą religię

Załaduj kopię Bóg Ojciec: Przyjmę każdego człowieka, każdą rasę, każde wyznanie i każdą religię:
 

niedziela, 25 stycznia 2015, godz. 15.45
Moja najdroższa córko, przybliża się Moja Interwencja, aby Moim dzieciom otworzyć oczy na Miłość Mojego umiłowanego Syna, Jezusa Chrystusa.
Kocham wszystkie Moje dzieci i przywołam każdego mężczyznę, każdą kobietę i każde dziecko powyżej siódmego roku życia do Światła Miłosierdzia Mojego Syna. Przygotujcie się na Moją Interwencję, bo nastąpi ona szybciej, niż myślicie, i bądźcie wdzięczni za ten Wielki Dar. Duchowa walka, której jesteście świadkami na świecie, uwidocznia się na ziemi i dojdzie do bitwy pomiędzy dwoma grupami — między Moimi wrogami, którzy usiłują uciszyć tych, którzy odmawiają zostania wciągniętymi w oszustwa, a tymi, którzy nie zdradzą Mojego Syna.
Kiedy opadnie Dłoń Mojej Sprawiedliwości, wypróbowana zostanie wiara tych wszystkich, którzy mówią, że są za Moim Synem, i tylko ci, którzy są gotowi podążać za Krzyżem, pozostaną wystarczająco silni, aby głosić Prawdę. Niebawem zdarta zostanie pajęcza sieć i poznacie pełny zasięg waszego dziedzictwa. Moi Wrogowie w większości odrzucą tę Interwencję i będą zaciekle walczyć do końca, wypierając się Jezusa Chrystusa.
Przyjmę każdego człowieka, każdą rasę, każde wyznanie i każdą religię do Światła Mojego Syna i wielu Go ujrzy. Oznacza to, że w efekcie wielu się nawróci i poprosi o prawo do życia wiecznego w Chwale Królestwa Mojego Syna na ziemi.
Obiecałem, że Mój Syn zajmie Swoje Miejsce na Jego Tronie, i tak się stanie. Ci, którzy nie chcą stać się częścią Jego Królestwa, dokonają swojego wyboru przy udziale wolnej woli, którą dałem każdemu z was.
Ja, wasz umiłowany Ojciec, Stwórca wszystkiego, co jest i co będzie, błagam was, abyście nie roztrwonili waszego dziedzictwa, przysługującego wam z narodzenia. Jeżeli to zrobicie, zostaniecie pochłonięci przez szatana, który jest bezlitosny i który jest kłamcą, oszustem i oskarżycielem. Zostanie wam ofiarowany Dar, który nie był przyznany żadnemu pokoleniu przed wami, i musicie się modlić, aby zostały wam dane Łaski, aby przyjąć Moją Wspaniałomyślność.
Przyjdźcie do Światła, bo jeżeli tego nie zrobicie, to będziecie oślepieni ciemnością na wieczność. Rozdarłoby to Moje Serce, Ja nie chcę utracić żadnego z was.
Błogosławię was. Prowadzę was poprzez tę Świętą Misję, która została wam dana przez Najświętszą Trójcę, tak jak przepowiedziane.
Wasz umiłowany Ojciec
Bóg Najwyższy

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3