Będą płakać z ulgą, gdy zdadzą sobie sprawę, że mają przed sobą przyszłość, gdzie śmierć nie istnieje.

Załaduj kopię Będą płakać z ulgą, gdy zdadzą sobie sprawę, że mają przed sobą przyszłość, gdzie śmierć nie istnieje.:
 
Piątek, 25.01.2013, 23:20

Moja droga, umiłowana córko, Moja Moc wzbiera w sercach ludzi w tym czasie dzięki Mocy Ducha Świętego. Nawet zimne i oddalone dusze zostaną nawrócone poprzez Dary, które Ja wylewam nad ludzkością z powodu waszej wspaniałomyślnej reakcji na Moje Wezwanie z Nieba.
Ani jeden naród nie zaniecha przyjęcia Mocy Ducha Świętego; ani jeden kamień nie pozostanie nieodwrócony; ani jeden kapłan nieświadomy Moich Orędzi; ani jeden Mój umiłowany uczeń nie pozostanie nieporuszony przez wiadomości, które Ja przynoszę. Nawet ci, którzy odrzucają Mnie, powrócą po raz drugi, aby usłyszeć Moje Słowo, ponieważ Mój Duch poruszy ich serca.
Radujcie się, gdyż jest to tylko dwa lata od początku tej Misji, a Moje Słowo czytane jest w ponad dwustu krajach i prawie czterdziestu językach. Będę nadal rozprzestrzeniać Moje Przekazy; w każdym języku; wśród bogatych i biednych; wśród ateistów i Moich wyświęconych sług.
Ja nie czynię różnicy pomiędzy osobą, która nie wierzy w Boga i tymi, którzy poświęcają swoje życie dla Mnie, ich Jezusa. Każda dusza jest zawsze ważna dla Mnie, tak samo jak ci, którzy Mnie skrzywdzili; ci, którzy Mnie zdradzili, którzy powodują Mój płacz, którzy Mnie atakują, krzyżują Mnie i nienawidzą Mnie – Ja Kocham ich wszystkich. Dlatego Ja Jestem cierpliwy. Wiem, że gdy Prawda dotrze do nich, przyjdą do Mnie. Wtedy będą płakać z ulgą, gdy zdadzą sobie sprawę, że mają przed sobą przyszłość, gdzie śmierć nie istnieje.
To jest Moja Obietnica, a kiedy jesteście zmartwieni, biczowani, znieważani i przedstawiani jako głupcy, to jest wszystko, na czym musicie się skupić. Ten Nowy Raj jest dla was wszystkich. Kiedy walczycie o ocalenie dusz, zachowujcie tę obietnicę w waszych sercach.
 Wasz ukochany Jezus

Commenti

Post popolari in questo blog

Preghiera per liberare 15 anime dal Purgatorio

Original Malachi Martin Interview on Third secret of Fatima (about last Pope) mp3